OBALACZ OBALACZ
408
BLOG

"Ajnstejn ze Sosnowca"

OBALACZ OBALACZ Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Natknąłem się dziś w  necie na ową kuriozalną notkę z obrazka i pomyślałem sobie: jakże to tak?! Prawa przyrody we wszystkich inercjalnych układach odniesienia mają tę samą postać?! Nie może być! :-)

Jakież to odkrywcze, nieprawdaż? Niewątpliwie autor tego twierdzenia musiał być geniuszem... a może... czy to aby nie zostało spisane z tablic Mojżeszowych? No nie wiem.

Ale czym właściwie są "prawa przyrody"? Ustala je Świetlisty Posłaniec? Ingarden? Jamiołkowski? Kto? A "układy inercjalne"? Też istnieją na mocy praw przyrody? Praw wymyślonych przez ww?

No więc czym są tzw. "postulaty Einsteina"? Dla mnie to po prostu bełkot, pseudotruizmy mające usankcjonować degrengoladę w fizyce zbudowanej na tych postulatach. Ale ja nie muszę się na tym znać, więc moja opinia jest bez znaczenia. Co innego Świetlisty Posłaniec. O tak! Ten to z pewnością jest ekspertem. Ten autorytarny ton eksperta, wręcz buta, pogarda przebijające z notki o tym świadczą, he,he.

 

Linki:

http://zbit.blox.pl/2015/05/Dr-Andrzej-Dragan-bagatelizuje-trudnosci.html

http://www.zbit.smsnet.pl/Pliki/postulaty_Einsteina.htm

OBALACZ
O mnie OBALACZ

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie